Nekad PellesPojkvänMio | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PellesPojkvänMio

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad heter du på discord? Mio#5193

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Först vakna sen skola i 6 timmar. Sen gå hem och spela Unive hela dan lol.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i mer än en månad men jag råkade lämna unive discorden näär jag skulle lämna unive jobb. Så jag var tvungen att göra om och sen blev jag medlem 2023-04-11

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12, det var när jag var en lallare men nu är jag inte en lallare längre.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En severvakts uppgift är hjälpa alla mods å helpers, att exempel banna och kicka de som bryter mot reglerna så vi hjälper staffsen, man ska alltid ha klipp på medal eller nå sånt när man bannar en spelare då e det bra att ha en video på det om de vill se vad de gjorde fel och a man ska altid ha materiel på bannen, om man tycker att bannen ska bli längre så kan jag kontakta en servervakkt ansvarig och ge bevis så kan de bestämma men det är staffs uppgift att göra de. En servervakt ska vara väldigt aktiv och inte direkt göra alltså staff arbete men de ska göra det men alltså du förstår. En servervakt ska kunna roleplaya också helt normalt och helt vanligt precis som en annan person/spelare men man ska göra saker om det sker något regelbrott. Och det e viktigt att helst inte banna under scenarion för då förstår man för andra personer som var med i scenariot.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt därför jag har varit med i unive lite länge och har varit medlem ganska länge jag e också väldigt aktiv, jag vill pröva en ny miljö i Unive och inte bara jobba på jobb! Jag vill hjälpa personer som blir drabbade av alla regelbrot och lallare. det finns altid personer som inte kan reglerna helt alltså 100% så man behöver lära de genom en kick eller bara skriva gör inte så och så vidare. jag vill inte heller att de ska komma undan med regelbrott för då lär de sig inget det är därför jag vill bli server typ. för att kunna hjälpa och respektera alla personer och lära de att inte göra regelbrott för att det är ju bara de som drabbats. Jag vill också förbättra och fixa roleplayn. Jag kommer vara inne på servern typ 5/12 timmar när jag har skola.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption e till Exempel att jag låter min kompis komma undan med VDM. Och abuse e när jag bannar alla som exempel.

Nekad ¨har inte varit medlem i 30 sammanhängande dagar¨

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka