Nekad PellePaltnackeTheOneAndOn | Medlem ansökning [duden] (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bengt

Vad är ditt discord namn? norre_3

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jakob Bengtsson 2005-11-27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen Vänlig Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes i Stockholm men flyttade tidigt i sin ålder till västkusten där han gick klart skolan och gymnasiet för att sedan plugga vidare. Målet för min karaktär är att han vill bli rik och kunna hjälpa dem fattiga i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid försöker hålla mig till reglerna och skapa bra stämning för alla. Jag gillar att bygga upp min karaktär med en tydlig bakgrund och mål. Jag hittar gärna på intressanta scenarion tillsammans med andra spelare. Jag är respektfull både i och utanför rollspel och hjälper gärna nya spelare om de behöver. Jag vill vara en del av en rolig server där man utvecklas tillsammans som en stor familj.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte behöver vinna scenariot utan att det ska vara roligt och bra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag stal en polismotorcykel vilket ledde till en 24 timmars ban och då lärde jag mig att vara mer seriös och göra mer realistiska saker.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming och metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska ha en seriös och hög rp och följa reglerna och till exempel inte metagaming eller cop baiting.

Utveckla gärna
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler? -
Här vill jag att du ska ta en till sedan ska du dessutom beskriva vad dessa är.

Du har 24h på dig att komplettera!

OBS redigerar du texten skriver du nedanför när du gjort det!

Bakrund och framtidsplaner: Min karaktär föddes i Stockholm. I ung ålder flyttade han tillsammans med sin familj till västkusten där han sedan växte upp i en mindre stad i närheten av en skog. Under grundskolan och gymnasiet var han en duktig, han engagerade sig i elevråd. Under sin tid i när han studerade såg han mycket orättvisa, det var då han visste vad hans mål i livet var, att hjälpa de fattiga och utsatta. I framtiden vill Jakob bli väldigt rik, men inte för pengarnas skull. Utan han vill kunna ge till de fattiga och utsatta. Donera till välgörenhet, fattiga människor i staden och andra länder. Han vill alltså bli som en idol och påverka och inspirera andra att göra sådant som Jakob gör.
Exempel på serverns regler: Powergaming= Det är när man inte roleplayar sina skador och sånt. till exempel när man blir slagen eller skjuten. Metagaming= Det är när man får information som man omöjligt skulle kunna veta. Till exempel att min vän skulle säga att han blir arresterad av polisen så säger han exakt vart dom är så jag kan hjälpa honom. Rösten på sin karaktär= det är att man måste matcha rösten med hur sin karaktär är, om det är en gammal gubbe så kan man inte låta som en 8 årig flicka.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

OBS: jag vill att du ändrar ditt steamnamn så som du har på discord innan du tar intervjun!

Tillbaka