Accepterad Pellepaltnacke_131 | Medlem ansökning [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pellepaltnacke_131

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Pellepaltnacke/inga konstigheter

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Åke Larsson han e född 1980 och uppvuxen i Skåne. Åke hade en stökig uppväxt där hans pappa var den enda som hade jobb hans pappa var också ute och drack och va otrogen mot åkes mamma men hon kunde inte göra något åt de då hon behövde ett hem så hon fick acceptera att de va så i med åkes pappa inte var närvarande började han hänga med fel gäng dom var ute och levde rövare och gjorde brott som att sno saker i butiker och göra inbrott detta var då när han va 14 polisen tog dom många gånger och därför blev arresten som ett andra hem där fick han säng och mat som han knappast fick hemma när han väl kom ut från arresten så va alla hans kompisar i fängelse då dom var runt 17 till 18 år och va straffmyndiga så åke var då själv i 3 år och kände sig ganska ensam tills han fyllde 18 då rånade han en liten livs på runt 4000kr han gick då till nattklubben och festa men runt 22 tiden så kom det in ett par mc grabbar som skulle dricka och ha de trevlig och där började åkes intresse med mc klubbar och motorcyklar han tycke dom va så coola med deras västar så han samlade sig och gick fram till dom och börja prata han fråga dom allt möjligt och tillslut vid 1 så fick han en av medlemmarnas nummer så sa dom att om de va ngt han behövde hjälp med så kunde han höra av sig mot en viss peng efter den kvällen så bestämde Åke sig för att han skulle spara ihop till en motorcykel så han tog ett jobb på klubben som dörrvakt och tjänade runt 100kr i timmen efter 3 månader så hade han köpt en motorcykel och under dom tre månaderna hade han bykt upp mer och mer förtroende för mc knuttarna så han hade nu blivit en prospekt till han som gav honom sitt nummer. under denna tiden blev åke väldigt känslokall och gjorde allt klubben sa till honom att göra han gick och gav en man stryk för att han var sen med en dag för att betala hans skuld så då gick Åke och pryla han tillslut efter 1 år blev han member och sen va han de tills att polisen storma deras klubb och satte alla på livstid förutom åke då han va nyast och hade inget på han så skulle han ta över klubben och få in nya medlemmar men det gick inte så bra så dom andra avdelningarna bestämde att stänga den klubben så nu har åke ingenting och ska nu försöka få medborgarskap i unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig rp nivå och jag kommer dessutom följa reglerna som unive har

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man förlorar ett "krig" och motparten vinner stort så ska man inte bryta reglerna inom RPn bara för att man blir sur utan man får bara ta det som en man och göra det bästa av situationen. Och inga fula kommentarer till varandra och så vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes det har jag gjort rdm när man dödar nån utan nått scenario och vdm när man använder ett fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fiveM i 3 års tid och på många servrar där man måste varit 15 plus men jag har kommit in pga min höga rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka