Nekad Pellepaltnacke32152 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pellepaltnacke32152

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? 𝕻𝖊𝖑𝖑𝖊𝖕𝖆𝖑𝖙𝖓𝖆𝖈𝖐𝖊#2615

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter åke larsson och är en 42 årig man som söker ett nytt liv efter han gjort slut med sin fru och vill lämna hans galma stad för att den väcker bara dåliga minnen så han vill starta ett nytt liv,

Hur han hade det när han var liten: Åke hade en bra uppväxt snälla föräldrar som gjorde allt för han men sen när han blev runt 15 så fick han ett intresse av motorcycklar då hans pappa hade köpt en harley davidson som han tyckte var väldig snygg så han var ute och polera den med sin pappa han åkte även med på mc träffar och hängde med lite äldre personer en av dom var med i en mc clubb han blev så fasinerad av han stil på kläder och ville fortsätta med det så det var så han gav sig in i mc kulturen när han fylde 18 år så fick han sin första Harley Davidson,

Hans intresse:var var ute och körde varje dag han spenderade dagar med sin nya hoj men en vacker dag när han var ute och körde och skulle tanka och då kom en mc club som också skulle tanka så dom snacka lite skit och tog även en korv han var ute och körde med dom sen fråga presidenten om han var sugen att göra detta på heltid så han blev prospekt och har varit det sen han gjorde slut med sin tjej nu söker han ett nytt liv med en mer strukturerad kultur och har hört mycket om unive city och vill nu fortsätta bo där och gå med i en mc club

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och kreativ rp som bidrar till utveckling på servern och skapar roliga scenarion, som är roliga för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är osäker men att man inte ska göra det tråkigt för andra parten

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan men ville testa ngt annat men går nu tbx för att det är den ända server jag känner att jag vill va på och att den har bäst rp

utveckla: Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Tillbaka