Nekad pellepaltnacke23 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellepaltnacke23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199416649088/

Ditt Hex-ID: 110000156CEA580

Vad är din discord tagg? NoEi23#5636

Vem var det som bannade dig? Patenten

Hur lång tid var din ban? 20 dagar, men recuderad till 10dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov ooc ingame ” vet de hur man spelar detta spel elle”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffsen valde att banna mig för jag råkade snacka ooc ingame i ett pågående butiksrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 polare bestämde oss för att göra ett butiksrån och efter vi plockat upp 2 gisslor och polisen var på plats så skulle vi få våran fri passage och inga spikmattor. Men då säger dom att vi ska släppa gisslorna och sedan vänta . Då gör vi det och sedan börjar dom rikta vapen mot oss och vi fattar noll vad som händer, vi sätter oss på marken och sedan har vi händerna uppe och jag blev arg irl och satt i dc med några andra polare ( dom spelar ej Unive) och då sa jag i vcn ” vet dem ens hur man spelar detta spel” men jag hade tydligen fingret på push to talk knappen medans så jag råkade också säga det ingame och det var ett misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel igenom att råka prata ooc ingame i ett väldigt seriöst scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall tidigare och jag har tagit väldigt mycket lärdom av den bannen igenom att läsa på mer regler och få hjälp av Staffs och kompisar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var ett misstag så det var inget som var menar sådär. Jag hade fortfarande fingret på N som är min push to talk knapp ig. Jag hade kunnat släppt fingret istället för att råka ha på det. För då hade jag sluppit denna ban och inte råkat prata ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Även fast det var ett misstag har jag fortfarande tagit väldigt mycket lärdom av denna ban och jag har dessutom lärt mig vad konsekvenserna kan vara om man bryter en sån grov regel som t.ex ooc ingame.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka