Nekad pellepaltnacke23 | Ban överklagan [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellepaltnacke23

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199416649088/

Ditt Hex-ID: 110000156CEA580

Vad är din discord tagg? NoEi23#5636

Vem var det som bannade dig? Flygplan

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad 4 dagar för looting

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag bröt en ganska så seriös regel. Looting, det ska man inte göra om man inte har rätt till att loota som när man till exempel rånar någon. detta var fel av mig vid detta tillfälle och ska inte hända igen. Lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på sjukhuset för att jag skulle möta en vän där. sedan trodde jag såg min vän till mig ligga död på marken. så jag bestämde mig för att hjälpa honom som vänner gör. sedan kollade jag va han hade på sig för att jag och mina vänner brukar göra så för att se om någon har tagit något. och då såg jag att han hade öl. så jag tog några öl för att jag höll på att dö av törst och de trodde jag va okej för att jag och mina vänner brukar göra så. sedan skrev han i chatten att jag skulle ge till baka hans öl. och då såg jag att de inte va min polare och då sa jag två gånger förlåt och att jag skulle ge till baka hans öl och hjälpa han för att han va död men jag han inte för att jag blev bannad på en sekund. allt de jag har skrivit har hänt och jag har vittnen på detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel igenom att gå till min som jag trodde va min kompis döda lik och söka igenom hen. det var fel av mig för jag vet själv att man inte ska loota i sådana tillfällen. jag lovar att något liknande anldrig kommer hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall tidigare och de hände den andra dagen jag spelade unive för första gången. i nuläget skulle jag aldrig ha gjort något sådant

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunde gjort är att hjälpt han först och sedan frågat han eller någon annan i närheten ifall jag kunde få eller köpa dricka av han eller någon annan. men jag ber om ursäkt för att jag inte gjorde så och hoppas att ni förstår mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte bryta regeln Looting oavsett om de är i liknande fall. jag har även sett i nuläget hur allvarligt detta är och jag lovar att aldrig göra något liknande igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka