Nekad Pellepaltnacke09 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pellepaltnacke09

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198069767118/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? aktadig#8405

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Liam Lindqvist är en ung kille som är bror med Adam Lindqvist och dessa grabbarna har rullat tillsammans sedan dag 1 och de försöker tjäna pengar på alla möjliga sätt och det gör det genom att sälja knark och andra grejer. Liam är en ung grabb som har haft det svårt hemma men han har alltid hållit ihop med sin broder adam och han kommer aldrig slut att göra det han har haft det svårt i skolan så han hoppade av eftersom att han kuggade så mycket så blev det för mycket för honom och det gjorde så att han behövde hoppa av och han är 20 nu och han siktar högt i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag passar bra som medlem för att jag är en erfaren rpare med ca 1200 timmar rp och är en bra rpare som vet vad rp innebär och vet hur man håller en bra rp standard

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med gott rp som kommer förbättra rpn på eran server och kommer bidra till att alla får ha en kul rp stund

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kunna förlora ett scenario och att båda parterna ska ha kul, att man inte bara spelar för att man själv ska vinna o ha kul utan att alla varken sida i scenariot ska få ha kul

Hur hittade du Unive? genom philips YouTube

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka