Pellepaltnacke09
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? hittar inte länken men heter kung fury soldier 2 på steam
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? blåochgrönt#3255
Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 1999
Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 år väldigt glad men kan bli ganska kaxisig ibland när folk är kaxig mot honom
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna vara mer befriad o göra roliga grejer som man annars inte skulle kunna göra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är kul när allt är så verkligt och strikt
Hur hittade du Unive? såg på twitch och tyckte det såg kul ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bättre på det
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul och försöka hitta ett bra jobb med som man kan jobba med i början men helst sedan bli kriminell sedan
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? blåochgrönt#3255
Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 1999
Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 år väldigt glad men kan bli ganska kaxisig ibland när folk är kaxig mot honom
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna vara mer befriad o göra roliga grejer som man annars inte skulle kunna göra
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är kul när allt är så verkligt och strikt
Hur hittade du Unive? såg på twitch och tyckte det såg kul ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli bättre på det
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha kul och försöka hitta ett bra jobb med som man kan jobba med i början men helst sedan bli kriminell sedan
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej spelar bara unive