PellePalster
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272221270/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? Alegio#5307
Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2001
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Pelle Palsternacke och med lite skoj i livet kommer man långt. Jag är en person i 40 års åldern som har mycket erfarenheter från lantbruk men även ambulans då jag varit sjukvårdare i mina unga dagar. Jag tillför mycket glada miner runt om mig men när olyckan är framme vänder jag hastigt humör och vill därför hjälpa min medmänniska på bästa möjliga sätt. Jag bor i en stad som kallas Öckero som ligger lite utanför Göteborg där jag tillsammans med min bror spenderat mest utav våran livstid. Framförallt jag som agerar chef vill därför visa min bästa sida men även vill jag att folk i min närvaro ska behandlas rätt och proffsigt. Jag söker fortfarande min framtida fru och vore det inte perfekt att hitta en i denna åldern så man kan föröka sig vilket är en mans livsdröm. Jag har ett stort intresse för pengar och gillar därför att arbeta, jag tackar bestämt nej till kriminella erbjudanden medans jag mer än gärna arbetar lagligt. Sist men inte minst, kalla mig inte tjockis Pelle då kan mitt humör svänga till rejält, våld är inte syftet utan det är medkänslan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska whitelista mig eftersom jag kommer se till att servern behåller sin popularitet samtidigt som jag behandlar andra spelare som jag själv vill bli behandlad. Jag har hört väldigt gott från denna servern, främst från vänner men även från andra servrar. Jag vill därför bli whitelistad på denna servern eftersom jag ser en ljus framtid för den men även en rolig tid för mig själv framöver.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag anser att jag är en person som hade passat bra till denna servern eftersom den innehar en hög status bland alla fivem servrar i Sverige. Jag har väldigt mycket erfarenhet ifrån rp tidigare och har spelat på flera stora servrar tidigare, med det sagt vill jag säga att jag ska bli whitelistad eftersom jag ser mig själv som en person som gör allt seriöst och vill alltid utvecklas.
Hur hittade du Unive? Jag fick framförallt tips ifrån vänner men har även vetat att denna server varit den ledande i Sverige under en lång tid och utifrån att ha spelat fivem en del så har jag alltid haft koll på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag rpar eftersom jag tycker att det inte bara är extremt kul men även lärorikt. Jag ser roleplay som en plattform där man kan dela sina tankar och intressen virtuellt vilket jag tycker är superb kul. Mitt mål med rp är att utvecklas som person men även ta del av andra personer och utifrån deras livssituation skapa minnen vi kommer bära med oss livet ut.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? DreamLife Rp 18+
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? Alegio#5307
Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2001
Berätta om din karaktär. Mitt namn är Pelle Palsternacke och med lite skoj i livet kommer man långt. Jag är en person i 40 års åldern som har mycket erfarenheter från lantbruk men även ambulans då jag varit sjukvårdare i mina unga dagar. Jag tillför mycket glada miner runt om mig men när olyckan är framme vänder jag hastigt humör och vill därför hjälpa min medmänniska på bästa möjliga sätt. Jag bor i en stad som kallas Öckero som ligger lite utanför Göteborg där jag tillsammans med min bror spenderat mest utav våran livstid. Framförallt jag som agerar chef vill därför visa min bästa sida men även vill jag att folk i min närvaro ska behandlas rätt och proffsigt. Jag söker fortfarande min framtida fru och vore det inte perfekt att hitta en i denna åldern så man kan föröka sig vilket är en mans livsdröm. Jag har ett stort intresse för pengar och gillar därför att arbeta, jag tackar bestämt nej till kriminella erbjudanden medans jag mer än gärna arbetar lagligt. Sist men inte minst, kalla mig inte tjockis Pelle då kan mitt humör svänga till rejält, våld är inte syftet utan det är medkänslan.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ni ska whitelista mig eftersom jag kommer se till att servern behåller sin popularitet samtidigt som jag behandlar andra spelare som jag själv vill bli behandlad. Jag har hört väldigt gott från denna servern, främst från vänner men även från andra servrar. Jag vill därför bli whitelistad på denna servern eftersom jag ser en ljus framtid för den men även en rolig tid för mig själv framöver.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag anser att jag är en person som hade passat bra till denna servern eftersom den innehar en hög status bland alla fivem servrar i Sverige. Jag har väldigt mycket erfarenhet ifrån rp tidigare och har spelat på flera stora servrar tidigare, med det sagt vill jag säga att jag ska bli whitelistad eftersom jag ser mig själv som en person som gör allt seriöst och vill alltid utvecklas.
Hur hittade du Unive? Jag fick framförallt tips ifrån vänner men har även vetat att denna server varit den ledande i Sverige under en lång tid och utifrån att ha spelat fivem en del så har jag alltid haft koll på Unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag rpar eftersom jag tycker att det inte bara är extremt kul men även lärorikt. Jag ser roleplay som en plattform där man kan dela sina tankar och intressen virtuellt vilket jag tycker är superb kul. Mitt mål med rp är att utvecklas som person men även ta del av andra personer och utifrån deras livssituation skapa minnen vi kommer bära med oss livet ut.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? DreamLife Rp 18+