Accepterad pellepallt | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellepallt

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Torskhovvet22

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter odrejdar paltnacke, han är 40 bast och är uppväxt på västkusten med sin mor och far, utan syskon. Idag har han ingen familj då hans far dog i en bilolycka förra året, och hans morsa dog av överdos när Odrejdar var tonåring. Hans mammas död påverkade honom negativt i tonåren då det fick honom att sluta gå till skolan och istället började umgås med äldre ungdomar som höll på med en del sport, vilket gjorde Odrejdar till en sportig kille som blev duktig på de flesta sporter, men han blev aldrig intagen till något lag. Detta gjorde att när han blev vuxen behövde han tjäna pengar på annat sätt, så han lärde sig en hel del sälj av sin far, som var reservdel säljare. Sedan ansökte han om jobb hos ett IT företag och eftersom att han var en duktig säljare drog han in en bra lön. Odrejdar gillar att vara social men han har aldrig hittat någon partner, han har trivts med att bo ensam då han fått så mycket socialt på jobbet. Men nu när hans far dött vet han inte var han vill ta vägen, vilket gör att han vill starta ett nytt kapitel på sitt liv och flytta till univestaden och börja jobba där med något liknande som säljare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag RP'ar seriöst och håller en hög nivå då jag RP'at på unive tidigare och har bra erfarenhet. Jag kommer bidra med roliga scenarion för båda parter och inte RP'a för makt. Jag RP'ar bra spontant och gillar att sprida en bra känsla när jag RP'ar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att när man Rp'ar ska man ha i baktanke att motparten ska ha ett roligt scenario och "gå därifrån som vinnare" på detta sätt RP'ar man inte egoistiskt och scenarion blir roligare för alla om alla tänker på detta sätt. Till exempel om jag blir rånad så ger jag dem som rånar mig det dem vill ha istället för att tjaffsa emot och kanske slå dem, det skulle dessutom bli fail rp då det inte är fear rp att göra så.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan dem flesta utantill då jag RPat här tidigare, VDM innebär att man använder fordon för att skada/döda andra vilket inte är tillåtet. FearRP är att man ska värna om sitt liv som i verkligheten. CopBait är att man försöker få polisens uppmärksamhet vilket inte är ok. Och suntförnuft såklart, att man ska agera som om det vore verklighet, dvs inte köra en bil in i sjukhuset.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag skulle uppskatta det till runt 200-300 timmar då jag spelat unive i ca 1års tid tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tappade mitt medlemskap för att jag tog ett uppehåll i ett halvår ungefär, och då lämnade discord servern, alltså blev jag inte av med min roll pga regelbrott eller ban.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka