Accepterad pellemördarnacke | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellemördarnacke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonte

Vad är ditt discord namn? pellenator_1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Renny Skosula är en unik karaktär med en djup inre värld. Han har autism, vilket påverkar hur han upplever världen runt omkring sig. Renny är extremt känslig för höga ljud, något som kan få honom att bli överväldigad och stressad. För att hantera detta söker han sig ofta till tystare miljöer där han kan finna lugn och ro.

Trots sin känslighet för ljud har Renny en fantastisk förmåga att lyssna. Han är uppmärksam och kan uppfatta detaljer som andra ofta missar. Hans lyssnande är inte bara en färdighet, utan ett sätt för honom att förstå och bearbeta världen omkring sig. Genom att observera noga och reflektera över det han hör, kan han ofta komma med insiktsfulla kommentarer eller lösningar på problem.

Men Renny är inte utan sina utmaningar. Han kan ibland bli väldigt arg, särskilt när han möter oväntade eller överväldigande situationer. Hans ilska är ett uttryck för den frustration han känner när världen inte är i harmoni med hans behov eller förväntningar. Trots detta är Renny en lojal vän och en person med stor potential. Hans unika perspektiv gör honom till en ovärderlig del av vilket sammanhang han än befinner sig i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en djup och engagerande karaktär i serverns RP Genom att spela som Renny Skosula, som har ett unikt perspektiv och speciella behov, kan jag tillföra en annan dimension till spelet. Renny är inte bara en utmanande karaktär att spela, utan också en som kan berika berättelsen med sin känslighet för ljud, sin förmåga att lyssna noga och sin ibland oförutsägbara ilska. Detta kan skapa intressanta och dynamiska interaktioner med andra karaktärer, där vi tillsammans kan utforska teman som förståelse, tolerans och kommunikation.

Renny kan även fungera som en karaktär som skapar nya situationer och dilemman, vilket kan driva handlingen framåt. Genom hans förmåga att uppfatta detaljer och ge insiktsfulla kommentarer, kan han bidra till att lösa problem eller föreslå nya riktningar för spelet. Dessutom kan hans kamp med ilska och känslighet för sin omgivning leda till spännande konflikter och karaktärsutvecklingar.

Sammanfattningsvis kan jag bidra till serverns RP genom att tillföra en karaktär med djup, komplexitet och potential att skapa både utmanande och berikande spelupplevelser för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare inte enbart fokuserar på att din egen karaktär ska "vinna" eller lyckas, utan istället prioriterar att skapa en intressant och dynamisk scenario genom att ge utrymme för att andra karaktärer ska kunna uppnå sina mål eller uppleva framgångar. Det handlar om att samarbeta för att bygga en engagerande narrativ där alla inblandade får möjlighet att glänsa eller utvecklas, snarare än att försöka dominera eller alltid hamna på topp själv.

I praktiken kan detta innebära att du medvetet låter din karaktär misslyckas, tar ett steg tillbaka, eller agerar på ett sätt som gynnar en annan karaktärs berättelseutveckling. Detta skapar en mer balanserad och givande spelupplevelse för alla inblandade, eftersom det tillåter variation i handlingen och möjliggör intressanta konflikter, samarbete och överraskande vändningar.

Genom att spela för motpartens vinst bidrar du till en bättre och mer inkluderande berättelse, där alla spelare känner sig delaktiga och där spelet fokuserar på berättelsen och karaktärernas utveckling snarare än bara på att "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag Power gaming = power gaming är att ifall jag åker in i en vägg i 200km/h så ska jag rpa på att jag har ont och inte bara fortsätta åka därifrån. eller att du bara spelar för att du vill ha mest makt och pengar på servern och vill bara öppnå dessa mål i ditt rpandeMetagaming = meta är om du tar info du får från t.e.x streams dc calls allt som är ooc och tar de till din karaktär och rpar på de så blir de meta gaming Rdm = att jag dödar någon helt utan anledning eller utan bakligande scenarion Copbait = de är ifall du t.e.x kör mott rött fel sida på vägen stegrar sladar eller bara något man inte får göra framför polisen så är de Copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka