Nekad Pellehorman | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willyz

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199115668342/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad är ditt discord namn? Mckdullefetunge#8661

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från polen i en fattig familj. Så då behövde jag jobba som en tolvåring i en fabrik, så då fick vi in lite extra pengar vi kunde få mat på bordet. Så min karaktär är väldigt driven utav sig och vill gör nya utmaningar. Han är 22 år just ny fyller i december. Är oftast välldigt glad och positiv utav sig. Han gillar att utmana sig själv och bara ha kul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Bidra till bra RP, så att servern blir top 1 i fivem. eller söka ett jobb som inte så många jobbar som så det blir mer variation med jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra till bra RP, så att servern blir top 1 i fivem. eller söka ett jobb som inte så många jobbar som så det blir mer variation med jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i ett scenario. det spelar inte någon roll vem som vinner. Huvud saken är att det ska vara roligt för alla.

Hur hittade du Unive? På en twich streamer. Då tyckte jag att det såg skit kul ut och laddade ner fivem och gick in på unive, och tyckte det var det roligaste jag spelat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka