Accepterad Pellehorman | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willyz

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad heter du på discord? Willys#8661

Ange ditt födelsedatum 9 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne var ända dag i typ 6-9 timmar om dagen beror på om jag har skola eller inte

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 20 augusti 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/horma/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-10-15%20210515.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För att underlätta staffsens arbete genom att kicka folk som gör fel så man slipper göra /help eller /report hela tiden om någon gör fel. Så att RP nivån blir bättre och roligare för alla

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag möter lallare dagligen som man vill att de ska bli bannade eller kickade, jag vill slipppa använda /help hela tiden någon gör fel eller något lalligt. sedan vill jag göra comunityt och servern bättre / att den ska växa och bli större.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. en sak är att abusa ress ifall din kompis dör kan du inte bara gå fram till han och ressa utan du måste ta han till sjukan/ringa ambulans. Sedan om man är i ett senario där man håller på att dö för en annan riktar pistol på dig och du kickar han/hon för att du vill överleva secarioit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka