Nekad pellegillarbarn | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellegillarbarn

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakk

Vad är ditt discord namn? ZakkJS10/pelle Andersson

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Pelle Andersson heter han och skulle väldigt gärna vela bli polis och han har väldigt mycket erfarenheter av polos från spel, han har haft en svår uppväxt därför att hans pappa var alkoholist och söp skiten ur sig tills han dog och därför har han aldrig kunnat lära sig att ragga tjejer för hans mamma inte kan sånt det är därför hon är singel och har vart sen pappa dog och därför har det varit svårt med pengar i familjen eftersom mamma är singel hon letar ny rik kille och då vill jag bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa till med att bekämpa brott om jag blir polis annars gör jag brott

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för bådas håll och at båda sidorna ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming är när man inte rpar på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på typ 10o olika servrar men ingen så bra som den här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dislyksi vet inte hur det stavas

Nekad, utveckla, ansök igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka