Nekad pellegillarbarn | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellegillarbarn

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakk

Vad är ditt discord namn? ZakkJS10/Din snopp e liten

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Pelle Andersson och kommer från en liten stad i Dalarna som heter Säter han har haft en svår uppväxt så han har börjat blivit lite mer arg och gjort lite kriminella saker men hans dröm var ju egentligen att bli polis han hoppas att han kan komma dit också någon gång. han har inte jätte många kompisar men vill gärna skaffa fel därför kan han bli lite ivrig när han väl har en kompis inte heller har det gått bra med tjejer men hoppas att han kan komma in på det spåret också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig och trygg rp jag är inte dum mot andra för jag vet hur det känns och kan hjälpa andra att bli bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vara för fokuserad på sitt eget att man ska vinna utan rpa för att det ska vara kul för båda parterna. Ex i ett bankrån om rånarna släpper gisslorna och ska hoppa in i deras bilar och polisen skjuter ner rånarna då blir det inget roligt scenario för rånarna och det blir ett väldigt tråkigt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja VDM, RDM, Failrp, fearrp, suntförnuft, Copbait, Meta, NLR, Combat logging, powergaming och social rp. Sen kan jag förklara i medlemskaps intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på nån server innan men dem flesta är nerlagda nu så därför bytte jag hit

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men hoppas ni vill ha mig i er server

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka