Nekad pellegillarbarn | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellegillarbarn

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakk

Vad är ditt discord namn? ZakkJS10/Din snopp e liten

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Andersson 24 år och har sedan barndom allt velat prestera max på allt han gör och därför är han väl utbildad. Hans fritid är att träna och därför har han också spelat sen ung både basket och fotboll och på grund av det är han en vinnarskalle som aldrig ger upp Han kämpar så bra som möjligt med jobb och sånt . När han växte upp utbildade han sig till forska om bilar gillar att bygga bilar och sånt. och där hans föräldrar också jobbade. Han är en väldigt glad och pigg plus trevlig och snäll mot folk och kommer vara mycket i stan person av sig som alltid har energi över till att göra andra saker som han tycker om att göra. är att han tränar mycket. Hans dröm i livet är att han har vilja bli en säljare eller mekonomen han gillar att jobba det jobbet och gillar feta bilar och sånt det är därför han vill bli nån av dom sakerna laga bilar och köpa bilar gillar han och vara med folk och sånt. På ett sätt när han hade bra betyg i sina ämnen så blev han glad han kämpade i skolan så att han skulle kunna få bra jobb i framtiden. fint så han utbildar sig till bra i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp då jag har 2 k timmar och rolig och seriös rpare då jag är väldigt kunnig inom fivem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar så att den andra också har de roligt i scenariot så att den andra också får någon sats vinning i hela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes som clog exempel att man inte ska lämna spelet när det är ett pågående scenario för att få själv vinning att inte bli lootad så väljer man att f8 quita . Pwg 1 att man krockar och inte väljer att rpa på skador. pwg 2 du spelar för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på nån server innan men dem flesta är nerlagda nu så därför bytte jag hit

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men hoppas ni vill ha mig i er server

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka