Nekad pellegillarbarn | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pellegillarbarn

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zakk

Vad är ditt discord namn? ZakkJS10/Din snopp e liten

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Pelle Andersson och är 36 år gammal han växte upp i ett våldsamt samhälle så han kan vara ganska våldsam, han har studerat till att bli polis för att det är det han vill jobba som. Han började studera till polis när han kom på att han inte ville att någon annan ska uppleva det som han har gått igenom därför hoppas han på att kunna hjälpa många i den nya staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en bättre rp med att vara polis men ändå säga till er om allt som händer som inte ska hända och en massa mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid gör så att du själv ska vinna alla scenarion alla måste kunna ha kul på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? powergaming är när man inte rpar på skador, suntförnuft är när du inte tänker till om du hade kunnat gjort det irl innan du gör det i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på nån server innan men dem flesta är nerlagda nu så därför bytte jag hit

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej men hoppas ni vill ha mig i er server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka