Nekad Pelle_X | Medlem ansökning [svantii] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potathis

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Philipsson

Vad är ditt discord namn? QuickZ

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pelle X

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Snäll och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Pelle X. han har haft en tuff bakgrund på grund av att hans föräldrar varit våldsamma mot honom. Detta har gjort att han har fått det tufft att gå vidare i livet. Men efter en tuff tid så fick hans sitt första jobb. Detta ledde till att han fick andra tankar i huvudet. Hans mål med livet är att ha tillgång till kompisar i jobbiga stunder och att han har en inkomstkälla där han har råd med att bo. Pelle har även ett annat mål i livet som inte har med ekonomi att göra och det är att sprida glädje. Han vill att så få som möjligt ska få uppleva det han har gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna göra allt för att få så många som helst följa reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man till exempel inte ska lämna spelet om polisen är efter en. Lätt sagt om man lämnar spelet när man sitter i skiten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har pratat när jag var medvetslös. Det som hände var att jag blev utslängd ur spelet och sedan kom det upp en ruta där det stod att jag blir bannad nästa gång det händer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait och röst. Copbait är att man åker med ett fordon eller liknande och försöker få deras uppmärksamhet, detta kan leda till att man får straff som fängelse eller att man blir bannad. Röst regeln är att man ska ha en röst som liknar sin karaktär, denna regeln finns för att ge spelarna ett värkligare bild över personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mycket intresserad av rp´n där jag har letat efter ett rp spel som detta.

Senast ändrad:
gå med i discorden sök på unive roleplay så får du upp den och kan gå med samt utveckla denna fråga
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

nu har jag gått med i discord serven samt utvecklagt texten. säg till om jag ska utveckla den mer.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Behöver träna mer på reglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka