Nekad Pelle12 | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

böna

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
7
Länk till din steam profil: N3DJU

Ditt Hex-ID: steam:11000014123f808

Vad är din discord tagg? N3DJU#4445

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: 7f8143bc-122a-41c5-ab05-dd23176e1837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och att dom vill att jag ska lära mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sjutsa en person till en pizzeria sen bara dog han av hunger antagligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde lite fel också för att jag tog han med en cross och det jag tycker att ni gjorde fel var att det var inte en almän plats

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan ex för att jag körde upp med en låg bil på ett berg och det gjorde jag aldrig mer efter det. Jag har också blivit bannad för krim utan roll och jag kidnappade aldrig någon mer efter det. Och någon gång för att jag miss clickade så jag sparkade på mekonomens fönster

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte loota han och hjälpa han också till sjukhuset ist och att skriva en lapp Ex fast bunden där bak. Eller att till och med att jag inte skulle sjutsat han från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte loota människor på en så öppen plats eller att ens aldrig mer loota människor. Det ska jag aldrig göra mer för att jag vill spela igen och det är bara onödigt att göra så som jag gjorde då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka