Nekad Pelle ungerman | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelle ungerman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? admiral kermit#4069

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2008

Berätta om din karaktär. Pelle Ungerman är en karaktär med en spännande bakgrund. Han är 18 år gammal och uppväxt i en tuff stadsdel där den organiserade brottsligheten har en stark närvaro. Pelle har växt upp med berättelser om maffian och deras inflytande över samhället, vilket har skapat en fascination för den kriminella världen.
Pelle bär på en mix av känslor. Å ena. sidan är han lockad av mafians makt och den illusion av respekt och status som den kan ge. Han fascineras av hierarkin och lojaliteten inom maffian och drömmer om att bli en del av den.
Samtdigt är Pelle medveten om de faror och konsekvenser som följer med den kriminella världen. Han känner en sänning och adrenalinkick när han tänker på spännande brott och strategiska spel, men samtidigt kan det också finnas en viss rädsla och osäkerhet inför de faror. som kan uppstå.
Pelles intressen kretsar främst kring maffian och den kriminella världen. Han läser böcker och ser filmer om kända maffiamedlemmar och studerar deras metoder och taktiker. Han är också intresserad av att utforska sin egen kriminella potential och skapa sig en identitet inom den världen.
Det är viktigt att komma ihåg att mafian och den kriminella världen är olagliga och att vara en del av den kan ha allvarliga konsekvenser i verkligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket kreativa ideer och jag kan skapa ett bra rp med andra jag kan reglerna och jag skulle kunna arbeta mycket och jag kan engagera mig till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att du agerar som om ditt mål är att hjälpa eller gynna den andra sidan eller en specifik spelare, istället för att fokusera på ditt eget intresse eller ditt vanliga spelbeteende. Det kan vara ett sätt att utmana dig själv och bidra till en mer dynamisk och intressant spelupplevelse för alla inblandade.
När du spelar för motpartens vinst kan det innebära att du agerar som en allierad, ger dem fördelar, stödjer deras planer eller strategier, eller till och med offrar dina egna intressen för att hjälpa dem att nå sina mål. Genom

Hur hittade du Unive? hittade det på youtube och mina kompisar har frågat om att jag ska gå med i unive

Nekad, du har inte skrivit texten själv.
Ansök igen om 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka