Nekad Pelle ungerman | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelle ungerman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? admiral kermit#4069

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2023

Berätta om din karaktär. pelle Ungerman är karaktär med en intressant bakgrund. Han är 25 år gammal och uppvuxen i en förort till en storstad. Hans barndom präglades av en stark vilja att sticka ut från mängden och skapa sig ett namn. Han kände sig ofta bortglömd och ville göa något stort för att bli ihågkommen.
Pelle är en person med intesniva känslor. Han är ambitiös och har en stark längtan efter makt och respekt. Han drömmer om att leva ett livbortom det vanlia och bli erkänd för sina handlingar. Denna längtan driver honom till att utforska olika vägar och möjligheter för att uppnå sina mål.
När det gäller intressen är Pelle fängslad av två olika världar. Å ena sidan är han lockad av den kriminella världen och har alltid varit fascinerad av maffian. Han har studerat deras metoder och taktiker och drömmer om att bli en del av denna värld, där han kan utöva makt och kontroll över sitt eget öde.
Å andra sidan har Pelle ett stort itresse för epa-raggning, en subkultur som präglas av att bygga och modifiera bilar. Han älskar att arbeta med händerna och har spenderat många timmar på att förbättra och styla sin egen epa-traktor. Han är stolt över sin raggarkultur och ser det som en väg att uttrycka sig själv och skapa en identitet.
Pelle står inför en intern kamp mellan sina två intressen. Å ena sidan dras han mot den kriminella världen, där han kan få makt och respekt, men samtidigt finns det en del av honom som älskar den kreativa och gemenskapliga aspekten av epa-raggning. Han kämpar för att hitta en balans mellan dessa två världar och för att definiera sig själv på ett sätt som är äkta för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket kreativa ideer och jag kan skapa ett bra rp med andra jag kan reglerna och jag skulle kunna arbeta mycket och jag kan engagera mig till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? innebär att du agerar som om ditt mål är att hjälpa eller gynna den andra sidan eller en specifik spelare, istället för att fokusera på ditt eget intresse eller ditt vanliga spelbeteende. Det kan vara ett sätt att utmana dig själv och bidra till en mer dynamisk och intressant spelupplevelse för alla inblandade.
När du spelar för motpartens vinst kan det innebära att du agerar som en allierad, ger dem fördelar, stödjer deras planer eller strategier, eller till och med offrar dina egna intressen för att hjälpa dem att nå sina mål. Genom

Hur hittade du Unive? hittade det på youtube och mina kompisar har frågat om att jag ska gå med i unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka