Accepterad Pelle Skutt | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neptune669

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Karlsson

Ditt discordnamn: Neptune669#1249

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag känt länge att servern behövt bättre staff som är staff för bättre skäl. Om jag skulle bli staff skulle jag gå helhjärtat in i staff teamet med allt jag har och skulle verkligen försöka och göra det som är rätt och för att få det bästa ur alla situationer. Jag har spelat ganska mycket på sistone och sett att vid stora delar av servern är det lalligt och mycket regelbrytande, jag tror att jag som person är väldigt lämpad för att kunna lösa dessa situationer, då jag är tålig och går gärna in i disskusioner om det gäller regelbrott eller något annat som angår servern. Även om jag har tuffa sidor så är ju även väldigt förstående för andra och kan även se in i olikas perspektiv för att förstå dem enklare. Om jag skulle bli staff skulle jag inte ta någons parti för jag känner dem eller vet vilka de är och för att det ska bli jämnt i scenariot. jag skulle ta rätt beslut om vad jag själv känner och vad jag tycker är rätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15-20/22
Tisdag: 15-20/22
Onsdag: 15-20/22
Torsdag: 15-20/22
Fredag: 11-23
Lördag: 11-23
Söndag: 11-23

Dessa tider är inte alltid dem samma då man

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i runda slängor 1 och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte de vad jag vet i nu läget.

Vidare.

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka