Nekad pelle palsternacke | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377391980/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Vad är ditt discord namn? Zion_terus

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Ganska ny har inte lärt mig så mycket men vill gärna kunna söka efter jobb och sånt jag är 21 år (i spelet) tycker det är jätte kul att spela på multistaden men skulle gärna vela kunna ansöka till polis och ambulans och såna jobb jag är rätt så glad och stojig oftast glad och positiv jag tycker om bilar och motorer och vill gärna fortsätta spela

Varför ska just du bli whitelistad? vill skaffa jobb som är typ polis och sånt tycker det är kul fick testa oss en kompis och tyckte det va jätte kul jag kollar mycket på youtube videos när folk är poliser och ambulanser och skrattar så mycket jag kommer skapa ett bra samhälle och hjälpa så mycket jag kan

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag spelar bara på mulistaden har inte kollat på så många andra men tycker denna är rolig och tycker det är jätte kul och kunna köra roleplay

Hur hittade du Multistaden? en kompis vissa mig den och jag ville spela på en svensk och nu har jag fastnat för den

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha rolig och hjälpa till med saker så mycket jag kan vill kunna streama på twich när jag spelar på multistaden och vill lära känna folk frö jag tycker det är roligt att spela på roleplay jag gillar när man låtsas att det är verkligheten det e sånt jag tycker är kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multi staden har inte kollat runder heller utan jag gilla denna så då bestämde jag mig för att spela på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka