Nekad pelle palsternacke | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? club de muneno

Vad heter du IRL? Zion

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 230 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill kunna styra en club för att skappa roliga senarion och ha rolig rp sen tycker jag det är roligt när man kan skappa roliga senarion och jag tycker om att jobba som tex att någon kommer in och vill komma in sen har dem typ en kniv på sig så man måste ta dem till sidan och kanske till och med ringa polisen till platsen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag vet hur en del hur man ska styra clubar/ företag och skulle tycka det hade varit roligt att äga en club på multistaden då jag vet en del om drinkar och hur man ska styra clubar och hålla allt under kontroll

Berskiv din karaktär? han heter pelle palsternacke och brukar va och festa ibland men oftast åker han runt i bilen och hänger med kompisar och har roligt ha gillar att träffa nya folk och skaffa nya kompisar men mest av allt gillar han att jobba med saker han tycker om han har varit chef på marja lisa innan och eller han va biträdande men folk gillade han och han kom ofta överens med kunderna och kunderna va alltid lyckliga efter åt

Hur ofta kommer du vara inne? runt 5-7 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut älskar multistaden

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag spelar inte på någon annan

Har du läst våra Regler? japp och whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka