Inaktuell pelle palsternacke | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisa

Vad heter du IRL? Zion

Hur gammal är du? 12 fyller 13 i augusti

Hur många timmar har du på Fivem? 50 typ

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag arbetar på marja lisa och jag tycker det är jätte roligt och jag är bra på att diskutera med folk samt att komma överens med andra jag kommer behandla alla lika och inte ge någon extra saker utan tex får en en munk så ska alla få en munk det är bara ett typexempel men jag gillar jobbet och vill gärna bli chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag vet mycket om bilar och är bra på att sälja saker och övertala folk om att saker är bra men kunden har ändå alltid rätt jag är bra på att kunna tipsa om bilar och fordon och är trevlig mot alla

Berskiv din karaktär? jag heter pelle palsternacke jag är 24 år och jag gillar bilar jag har ett stort intresse i bilar och motorer jag är trevlig mot alla och jag klarar av att ta kritik och jag kan föra ett samtal utan att börja att bli irriterad eller höja rösten jag gillar att stå i kassan tycker det är roligt men brukar också hålla kol utanför så ingen parkerar precis utanför dörren jag är hjälpsam mot alla och vill hjärna bli chef

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar per dag om inte mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp absolut jag älskar multi staden och tycker det är jätte kul

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag spelar bara på multi staden

Har du läst våra Regler? japp och är whitelistad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka