pelle palsternacke | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag 13:00-17:00 18:00-22:30
tisdag 13:00-17:00 18:00-22:30
nästan hela veckan förutom helgen då är det olika men på kvällarna kan det bli ibland bli hela natten eller till 03:00 typ det är ju inte exakt men nästan något sånt

Berätta om dig själv jag heter Zion är en kille på 13 år eller jag ska bli 13 i augusti men ja jag har ad-hd och skulle gärna kunna hjälpa till på multistadens discord för jag tycker om att spela på multistaden därför vill jag hjälpa till så mycket som möjligt på fritiden brukar jag ibland va med kompisar men jag spelar också mycket jag tycker om att kunna hjälpa online då jag tycker det är mycket enklare med min ad-hd att tex man inte måste ha ögon kontakt med någon men jag gör inte så mycket speciellt jo jag spelar bowling men annars finns det inte så mycket mer om mig

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle hjälpa till så mycket som möjligt och försöka hjälpa till så Philip inte har så mycket på axlarna och bara kan ta det lugnt jag skulle också hjälpa alla som har frågor eller något annat jag skulle hjälp till med discord rollerna till jobben och det sen in game skulle jag ha börjat ha lite extra ögon överallt och börja ha koll efter lallande eller rdm,vdm och powergaming och alla saker man inte får göra skulle jag börja tänka på om någon runt om mig gör så kommer jag kolla på det noggrannare och sen banna dem ifall dem bryter reglerna jag skulle också sitta i support där man hjälper folk så jag kan hjälpa till så mycket som möjligt

Hur länge har du spelat på Multistaden? snart en månad tror jag vet inte exakt men jag har 168 timmar typ på five m och alla är på multistaden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag spelar bara just nu five m på multistaden och vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt och hjälpa alla som behöver hjälp jag kommer sitta i support mest av tiden jag är online och hjälpa folk så mycket jag hinner sitter ofta också och inte har så mycket att göra ofta nar jag bara sitter så jag skulle vilja bli support så man både får lite att göra och samtidigt kan hjälpa folk och hjälpa på servern samtidigt som jag tycker om att hjälpa andra så dem blir glada även om dem ibland kanske inte blir nöjda för jag inte ger dem svaret dem vill ha så måste man bara va positiv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer hjälpa till i support jätte mycket då för jag inte brukar ha så mycket att göra och det kommer leda till att jag kommer sitta i support och hjälpa till så mycket jag hinner och orkar jag kommer att bidra med att svara på allas frågor och hjälpa alla som behöver hjälp så mycket jag bara kan jag kommer hjälpa servern så mycket jag kan och klarar sen kommer jag att underlätta på support då jag är aktiv jätte ofta minst 5 timmar om dagen om inte mer

Har du några tidigare erfarenheter? jag har hjälpt till på andra discord servar som jag och kompisar har haft då vi har haft liknande system med support fast vi kallade det för signalen till supermannen vet lite konstigt namn men det hete det då så jag har lite erfarenheter med att hjälpa till på discord servrar och spel mer än så vet jag inte men lite erfarenheter har jag väll

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet några men inte många jag vet typ /bring ID men inte mer men jag skulle jätte gärna vilja lära mig och lägga ner tid på att lära mig dem men jag misstänker att man kan skriva / help för att få upp dem och drä kan jag lägga ner en stund för att lära mig alla

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag lär mig jätte lätt om jag tycker det är roligt och jag tycker det är intressant så lär jag mig saker på noll tid jag lärde mig tex bakåt volt på en timme när jag va mindre men om jag tycker det är intressant vilket jag tycker detta är så lär jag mig jätte lätt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden och jag har inte äns testat någon annan jag tycker om multistaden och skulle jag spelat på någon annan hade jag slutat på den direkt

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ibland kan det hände att jag inte är online någon dag jag kommer va online men inte så mycket kanske på grund av min ad-hd kan jag få humörs svängningar och va jätte deppig hela dagen men jag kommer försöka hjälpa till ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka