Nekad pelle palsternacke | Ansökan till Servervakt [Shlajfer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar blir det nog runt 5-8 timmar om dagen och på helger kan det bli 5-12 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? snart 4månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle fortsätta rp som vanligt och göra allt som jag brukar göra men skulle börja kolla lite små extra efter spelare som bryter mot reglerna och dem som bryter mot reglerna skulle jag antigen kicka om jag anser att det inte e värt en ban men om dem gör något som är ett stort reglerbrott skulle jag svbanna dem direkt men annars skulle jag att fortsätta och rp som vanligt

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna hjälpa servern så mycket jag kan och kunna bidra med ett bra rp och bra community på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är bra på att dra snabba slutsatser jag behöver inte liksom tänka efter om det e värt ban eller kick utan sånt tänker jag fram snabbt sen är jag ofta online och inne på servern och brukar bli rätt så sent på kvällarna

Varför ska just du bli servervakt? jag tycket att jag borde bli server vakt för att jag är ofta inne på servern och ofta på hotspotsen om man säger så jag brukar va på ställen där det är många folk och mycket händer

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för jag vill kunna hjälpa servern och belasta staffsens jobb lite så dem inte har lika mycket och göra och inte får lika mycket stress och kan ta det lite lugnt ibland

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /toggleid /kick /svban /tpm /goto /sqban /bring

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit black listad en gång för något jag verkligen ångrar och det som jag gjorde kommer ej hände igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka