Accepterad pelle palsternacke | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zion_terus

Icke Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2008

Vad heter du på discord? Zion_terus#4043

Mellan vilka tider kan du oftast spela? det är skigtande ibland kan det bli 17:00-23:00 på vardagarna och ibland 13:00-23:00 men på helgerna kan det bli hut länge som helst

Hur länge har du spelat på Unive? en månad och lite mer

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle fortsätta och rpa som vanligt man om jag märker folk som lallar eller bryter mot några regler skulle jag först klippt det sen kickat eller banna dem men annars hade jag fortsätt rpa och spela som jag gör nu och inget skulle ändrats

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill kunna hjälpa servern så mycket jag kan och vill kunna bidra med så mycket hjälp som till servern då jag verkligen älskar och spela på den och vill kunna hjälpa till med så mycket som möjligt samt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är aktiv rätt så mycket och kan ta dra bra slutsatser själv och klarar av när folk kan bli lite sura på en och jag klarar av att kunna ta beslut som vissa andra kanske tycker är lite jobbigare och lyssnar vad folk har och säga till mig samt så om jag blir intreserad av saker läser jag på enormt mycket vilket jag ör extremt intresserad av att vara sv vakt såjag kan hjälpa servern

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker jag borde servervakt så jag kan hjälpa till så mycket som möjligt och kanske sen jobba mig uppåt till kanske support eller något annat men jag vill kunna hjälpa så tex alla staffs får lite mindre att göra och inte behöver vara så stressade eller ha lika mycket att göra och jag brukar hjälpa nya rätt så ofta då jag brukar åka en 6x6 och hämta nya folk sen åka till en kläd butik där alla får byta kläder och får vars en mobil sen en swish på 150k så dem har en början

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt så jag kan hjälpa till i servern så det kan bli ännu högre rp och mer kul och kunna hjälpa servern och alla som kanske blir rdmade eller vdm av nya eller folk som lallar runt sen vill jag ju hjälpa alla på servern genom att kunna kanske hjälpa nya eller om folk lallar runt eller bryter reglerna blir det kick eller ban om dem bryter mot reglerna

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag vet /togglename /toggleid /svban /m /tpm /goto (id) /report /help /skin /revive (id) det är dem men vill gärna lära mig fler

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans någon gång när jag var ny och sen en sunt förnuft klockan 04:30 och en felaktig powergaming

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

+rep
Bra rp:are, trevlig som person som har koll på alla regler! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka