pelle palsternacka | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle palsternacka

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/account/preferences

Vad är ditt namn i verkligheten? Teo Reinitz Lundbergh

Vad är ditt discord namn? Lundbergh#5537

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Palsternacka och är 35 år gammal. Pelle är född i Pajala som är en liten stad i Norrbotten som gränsar till Finland. Pelles intressen är för det mesta jakt och fisk, men nu när han har flyttat in i stor staden så blir det inte så mycket av det. Men har fortfarande en stuga som ligger i Pajala som han åker till då och då för att jaga och fiska. På fritiden tycker Pelle om att läsa, hans favorit författare är William Golding och favorit bok är "Flugornas herre".

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att komma med ett roligt roleplay för dom som är med i situationerna, jag kommer att följa reglerna och ha det så roligt som möjligt. Jag har länge letat efter en bra roleplay server utan bra resultat men Unive verkar vara en bra server med roliga människor och bra rp. Så jag tänkte jag slänger iväg en wl ansökan och hoppas på det bästa. Men om jag skulle få whitelist så skulle jag spela mycket mer än vad jag gör nu eftersom att då kan jag ta jobb som ambulans förare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på några andra servrar innan men inte tyckt att dom var bra eftersom att det var många som inte följde reglerna och bara förstörde. Men sen fick jag ett tips av min kompis som sade att jag skulle prova köra på denna server och jag tyckte att den var perfekt på nästan allt, bra roleplay, folk som följer reglerna och folk som bara har kul.

Hur hittade du Unive? En av mina kompisar tipsade mig om denna server och jag tyckte att den var rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplay är att ta det så seriöst så att det nästan bli påriktigt. Jag kommer följa regler ha ett bra roleplay och försöka få andra att också ha kul samtidigt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka