Nekad pelle kanin | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle kanin

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232529426/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edvine#6829

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Göranson, han är en trevlig kille, 20 år och har ett stort intresse för bilar framförallt nu när han har fått körkort. När han var runt 10 år när han var ute med sina kompisar snubblade han till och landade med halsen på en stång och kördes in på sjukhus. Där fick han reda på att han behövde operera hela halsen för något i halsen gick sönder så han kunde inte prata. Efter operationen fick han ljusare röst. Han fattade inte då hur det skulle påvärka honom.
Han blev mobbad för sin röst och han förlorade alla hans vänner. Han mådde så dåligt och ville flytta där ifrån men hans föreldrar vägrade. Han hoppade av skolan och rymde hemifrån, han bodde ute på gatorna och gick hem till folk och gjorde sak er som att klippa gräsmatta eller hjälpa dom med något för att få pengar.
När han tillslut fyllde 20 ville han få ett riktigt jobb och leva normalt. Han söker nu jobb på Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer noga läsa regler, hålla mig till dom, Vara lik min karaktär och spela min roll som Pelle Göranson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Läsa igenom reglerna noga tills jag har lärt mig dom och då hålla mig till dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska rpa för att vinna asså att bara rpa så got du kan och förlorar du så är du ute!

Hur hittade du Unive? Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka