Nekad Pekkam | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pekkam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? pekkam9773

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rolf Von-Greven 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,smart och väldigt skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från ett riktigt fint område i stockholm och har haft en riktigt dunder uppväxt. Men sedan vid senare ålder så flyttade hans mamma efter hans mamma och pappa skyllde sig, de flyttade till ett dåligt område i stockholm där det är väldigt mycket kriminellt. Han blev indragen tillslut och började med droger. När hans mamma märkte detta så skickade hon iväg han till staden unive där hans brorsa bodde. Nu är han påväg dit och vet inte vad som inväntar...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett roligt rp och ett väldigt socialt rp med långdragna och roliga sociala rp scenario från min sida.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att inte alltid fokusera på att vinna själv. I vissa situationer kan det vara bättre att låta den andra personen få övertaget för att göra scenen mer intressant.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig hänt är ganska ny till fivem och första gången jag kör på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.Powergaming: rpar inte på skador 2. Fear rp: värnar inte för sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
 
Nekad
Anledning:
Relativt ny på servern, börja rollspela så vi staffs får perspektiv hur du rollspelar i olika scenarion.
Du är välkommen att ansöka igen efter några dagar som du rollspelat.
Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top