Nekad PekivanTi | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PekivanTi

Medlem
Meddelanden
252
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? pekivanti

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Oscar Falk är 25 år gammal. Han är född i Sverige men flyttade till Norge när han var barn. Hans uppväxt var ganska jobbig för att han blev mobbad för att han var från sverige. När han blev mobbad som barn så kom han på att han ville bli polis för att ta fast mobbarna. Mobbningen fortsatte i flera år tills Oscar fyllde 18. Då flyttade Oscar till sverige för att gå polishögskolan. Oscar vill bli polis för att förbättra samhället. Polishögskolan var det roligaste Oscar hade gjort på länge. Oscar har nya vänner i sverige nu. Dom tycker Oscar är så rolig så han borde köra lite stand-up. Så Oscar sysslar med musik och stand-up på fritiden. Oscar är även snäll och omtänksam. Han älskar att hjälpa andra människor. Det är nog också lite varför han vill bli polis. Ungefär precis efter Oscar var klar med polishögskolan så dog Oscars mamma. Det fick Oscar att bli deppig och sur. Han började hänga med skumma personer och dom fick till och med honom att testa cannabis. Men hans pappa hjälpte då Oscar att sluta vara med dom skumma typerna. Nu är Oscar väldigt tacksam för hjälpen han fick och ska nu flytta hemifrån. Till Unive!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion och hög RP nivå. Jag kommer försöka det bästa jag kan med att få RPn så rolig för alla. Så att inte man bara själv har kul. Jag kommer skapa roliga scenarion som är roliga för båda partnerna. Jag själv är ganska bra på RP. Jag har kompisar på servern som jag gillar skapa scenarion med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte måste vinna ett scenario för att det ska vara kul utan andra ska också ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla efter som jag har varit Helper här tidigare. Exempel: RDM = Random Deathmatch, att man inte random dödar/slår någon. VDM = Vechicle deathmatch, att man ianvänder fordon som sitt vapen. OOC = Att man pratar utanför karaktären ingame typ att man säger "Vilken knapp öppnar man dörren på"

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har tidigare spelat här i ca 1 halv år och har har Rpat väldigt mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har fått med allt.

Nekad. Gått redan 48h. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka