Nekad peggan | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peggan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046454472/

Vad är ditt namn i verkligheten? melwin

Vad är ditt discord namn? melwin#7636

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter morgan och han är 31 år gammal. Morgan väste upp med framgångsrika föräldrar och han hade hela sin barndom respekt för pengar. Hans far var en framgångsrik entreprenör och hans mor hade ett eget företag. Så det gick bra för Morgans familj som liten. Han är väldigt bra på att sammarbeta och samtala och var social. Han gick samhäll på gymnasiet. Morgan har ett stort intresse inom bilhandel och hus samt om formula 1. Han har alltid drömt om att bli en formula 1 förare. Man kan alltid ha drömmar som hans mor brukade säga. Men ni har morgan flyttat och kommit hit och har en del planer. Han vill bl.a söka någon utbildning och en fin BMW eller kanske en Audi. Men nu väntar nya äventyr för Morgan. Som sagt vill han gå någon utbildning och skaffa sig ett jobb. Men nu väntar nya äventyr för Morgan och vem vet vad som kommer hända. kanske får han den fina bilen han velat ha. Men vem vet. Nu väntar nya äventyr. Hur ska det sluta?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för det är en stor och social, kreativ server. Jag vill rollspela och göra kreativ sociala scenarion. Vad jag har hört så är den en social server med en hög rp nivå¨. Samt ni fokuserar på spelarupplevelse vilket jag gillar. Om jag hade blivit medlem hade jag kastat mig ut och fortsatt rpa som jag gjort fast medlem. Kanske skaffar ett fint jobb och rollspelar där. Men främst vill jag skapa roliga scenarion. Roliga scenario med annat folk är roligt och man får en rolig gemenskap. Jag ser fram emot att skapa scenarion som är kreativa och sociala.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med att vara kreativ när det kommer till scenarion. Jag rollspelar på ett kreativt sätt och har social rp nivå. Om jag gör ett scenario så försöker jag alltid vara kreativ och att jag vill utspela det så det blir roligt att rollspela i ett scenario för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man bara spelar efter makt och pengar. I ett scenario så vill man bara vinna scenariot. Om man t.ex kommer till ett scenario ska man inte komma dit bara för att vinna det till 100 procent. Utan man kommer dit för att ha roligt och att det ska vara roligt att rpa för båda parterna. Alltså ha bra social rp och att ha kul. Inte spela för att alltid vinna. Ett scenario måste man inte vinna för det ska vara kul.

Hur hittade du Unive? på twitch och andra sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka