Accepterad peepee | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peepee

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960355660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? dreadlockrasta#7560

Vad är ditt födelsedatum? 15 May 1988

Berätta om din karaktär. En man i sina bästa år! 37 år, med en sjuk röst, snäll som en teddybjörn på utsidan. Med ett utstickande namn Peepee,
skulle tänka mig (utan att ha full koll på alla yrken) en taxichaufför/bärgare jäkligt bra bilmeck eller liknande med mycket personlig kontakt med kunder,
Historian av denna person är en till synes nyinflyttad från Vice City, nyutsläppt från fängelset för att ha åkt dit för en bilstöld och misshandel i tidigt vuxenliv.
Har skyddstillsyn, då den här personen har lämnat gänget Vercetti Gang i Vice City och fått landa i Kalifornien med ny identited Peepee *****
Peepee har spenderat hela sitt vuxna liv bakom galler eller på gatan, men försöker visa alla att han blivit omvänd och kör det ärliga spåret och inte bara tar droger och fightas.
Annars en lugn person som bara drar sitt lass till samhället.
Men det ingen vet, är att Peepee ibland ger sig ut på nattäventyr när ingen tittar för att dryga ut dagskassan lite då han saknar sitt gamla gangster liv *Wink*

Varför ska just du bli whitelistad? spelar mye och tycker det är kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? låter chill. tror det kommer bli roligare på er server med withelist

Hur hittade du Unive? det var mye folk inne så jag prövade och den var chill

Vad har du för mål med ditt rollspel? skulle vilja bli lite krim elr nått :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka