Användarnamn: Peecee14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986149877
Vad är ditt namn i verkligheten? paul
Vad är ditt discord namn? CARTERPI#3081
Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. Ny examinerad Polis. Har nu pluggat i 3 år så vill äntligen komma ut och jobba lite. Spelar fotboll i division 1 på fritiden. Tränar mycket och umgås med vänner. På helgen (om jag inte jobbar) tar jag gärna en eller två bärs. Har ett stort intresse av bilar och framförallt formel1. Kommer från Göteborg det lär höras på dialekten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är relativt rolig och gillar att spela RP GTA
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har vänner som spelar på serven så skulle gärna vilja spela med dem. Bärstig bland annat som tippsat mig.
Hur många timmar har du på FiveM? 10,5
Hur hittade du Multistaden? Användaren Bärstig tippsade mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197986149877
Vad är ditt namn i verkligheten? paul
Vad är ditt discord namn? CARTERPI#3081
Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2021
Berätta om din karaktär. Ny examinerad Polis. Har nu pluggat i 3 år så vill äntligen komma ut och jobba lite. Spelar fotboll i division 1 på fritiden. Tränar mycket och umgås med vänner. På helgen (om jag inte jobbar) tar jag gärna en eller två bärs. Har ett stort intresse av bilar och framförallt formel1. Kommer från Göteborg det lär höras på dialekten.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är relativt rolig och gillar att spela RP GTA
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har vänner som spelar på serven så skulle gärna vilja spela med dem. Bärstig bland annat som tippsat mig.
Hur många timmar har du på FiveM? 10,5
Hur hittade du Multistaden? Användaren Bärstig tippsade mig
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej