Accepterad pedro plex | Medlem ansökning (KZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedrochino

Icke Medlem
Meddelanden
309
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Botrus

Vad är ditt discord namn? Botrus

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter pedro plex och han är född 2000-10-01. Han kommer från svergie och kan 3 språk, svenska, engelska, franska. i hans barndom har han haft många vänner och starka vänskap. Hans riktiga föräldrar dog när han var liten så han plaserades på ett barndoms hem. Han blev senare adopterad och hans nya föraldrar heter Olof och matilda. I hans nya familj så har han fått en lillebror och två katter. Hans lille bror heter erik och han är 16 år gammal. Han har starka känslor och lätt att få vänner. Det flesta gillar han men några inte samtidigt som han är snäll mot alla. Hans intressen är att kolla på flygplan och bilar. Flygplan har han älskat sen han var liten och bilar med. Han älskar pizza och går i mma och på fritiden studerar han för att bli polis och ibland hänger han med sina polare. Sen under tiden så har han börjat göra kriminella saker som att sno bilar och vara med i buriksrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå o riktigt roliga o spännande scenarion in game. Kan också bidra med att försöka hjälpa er att fixa servern med att bli staff i framtiden. Kommer också se till så att andra lyder reglerna med t.e.x att jag säger till er ifall nån inte följer reglerna. Och jag har väldigt bra erfarenheter inom rp då jag har rollspelat på andra bra servrar på FiveM o varit med på många olika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte bara ska spela för min vinst i ett scenario utan att man rollspelar logiskt o följer sunt förnuft regeln o att man ska spela så att alla tycker det är kul i ett scenario. Och de viktigt att inte bara jag vinner i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft: att man måste tänka logiskt och göra saker som du skulle ha gjort i riktiga livet ex du skulle aldrig ta och köra in med en bil till någon afär... copbait: att du inte ska försöka få polisen till dig ex du ska inte gå till en polis och fråga om den vill ha droger för att försöka gå polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit med i unive innan och vet hur det funkar så kommer bidra med toppen rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka