Nekad pedro plex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedrochino

Icke Medlem
Meddelanden
309
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199523465510/

Ditt Hex-ID: 11000015d2c8926

Vad är din discord tagg? pedrochino.

Vem var det som bannade dig? moezz

Var är du bannad? Discord servern och fiveM

Bild på banmeddelande: 1700861848317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? först så viste jag inte fast sen sa han att det var pågrund av att jag fejk swisha, fast det var inte jag utan det var min brorsa för min swish saldo har uppnåt max asså jag kan inte swisha mer behöver vänta till nästa månad och jag viste inte att han var en sån muffsi och fejk swisha så a.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support sen gick jag och hämta min bror för att han ska swisha och då swisha han ock skicka skärmbilden sen. efter det skicka jag det till moezz och han banna mig, jag gick ig och skrev en report för att prata med någon staff det var cindy hon kotackta moezz så att jag kan pma han och där sa han till mig att min bror fejk swisha. jag viste inte om det och ber hämskt mycke om urskäkt och hoppas på att kunna komma tillbaka till unive och att fråga mamma ba så att hon höjer min swish limmit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
det var typ en felaktig för jag viste aldrig om att det var fejk fast ändå är det mitt fel för jag skickar bilden som min bror gav mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad och lärt mig av det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte litat på min efterblivna storebror utan frågat ba mamma om hon kan höja min swish limmit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte får fejk swisha och att jag inte ska lita på min bror mer
vill bara säga att jag ber om ursäkt och hoppas på att kunna komma tillbaka till unive och köpa krim från min mobil och inte be min bror att göra skit åt mig igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka