Inaktuell pedro plex | Ansökan till Staff [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pedrochino

Icke Medlem
Meddelanden
309
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Botrus

Ditt discordnamn: Botrus#1413

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? För jag kommer göra ett skit bra jobb kommer vara aktiv varje gång jag får chansen och ta alla ärenden lika. Jag kommer försaka mitt bästa för att hjälpa folk och se till så att ingen bryter mott unives regler. Jag kommer också vara med på flera butikrån om jag är online vid den tiden och kolla på olika reports. Kommer också försöka vara aktiv mycket på kvällen för det brukar inte vara några helpers inne som kan ta hand om reports och då menar jag typ kl 02.00 på en helg.

Jag har inga erfarenheter sen innan fast jag lär mig snabbt och kommer få koll på allt inom några timmar.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att vi kanske ska börja specka olika biljakter för när man krockar är det ingen som rpar på det och jag tycker man borde ge någon ban för det.

Ett ex: Det är ett trafik stop och en kriminell som är beväpnad sitter i bilen han gör så som man ska fast sen vill polisen genom söka han. Han tar och kör iväg full fart och om han krockar så rpar han inte på det utan han fortsätter köra som om igen har hänt det är ju Grov powergaming för om en bil tar och voltar så är det ingen chans att man fortsätter köra i verkligheten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska försöka specka spelare som kör då och inte rpar på krock och banna dom för powergaming. Vi kan också ta och skriva ut i dc info att man inte får göra det samt i unive chatten.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är att man ska kunna ta beslut som är logiska och att man ska inte ta ett annat beslut beroende om du hattar eller gillar personen.

Ex. Om din vän bryter mot regeln emot abuse så måste du bannad han för det är ett professionellt beslut och om han sen skriver till dig på dc kolla på min Ban överklagan så ska du neka den för en av frågorna är att man inte ska be staffs att kolla på din ban överklagan.

Ex nmr 2. Du kan inte banna någon om personen inte har begot något regel brott för att få en ban och med det menar jag att man inte kan banna någon bara för att du ogillar personen för det är väldigt oproffsigt att göra det samt korruption.

För mig är det väldigt viktigt att vara professionell för andra staffs måste kunna lita på att jag inte kommer vara korrupt och om jag är professionell så kommer jag tillslut bli respekterad av alla staffs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Här är min fritid som jag har.
Måndag: 15.50-19.05 21.30- 22.30
Tisdag: 20.30- 22.30
Onsdag:15.50-19.05 21.30- 22.30
Torsdag: 13.40-22.30
Fredag: 15.50- 02.00+
Lördag: 12.00- 02.00+
Söndag:12.00- 22.30

Mellan dom tiderna kommer jag plugga om jag har något prov eller ta hand om några staff ärenden och rpa lite. Kan ta några pauser emellan också.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sen augusti

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej och jag vet inga commands för har inga erfarenheter fast hoppas på att kunna lära mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? RP tycker det är komplicerat

Sätter inaktuell. Ingen aktivitet

Din staff ansökan är inaktuell.
Tråd låst och flyttad till Staff Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka