Nekad PEDRO | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: PEDRO

Länk till din steam profil: zantout.z04

Vad är din discord tagg? omarzantout

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? man skjuter inte i stan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är en kartell och det var en kille som springer mitt i vägen sen sa jag spring inte mitt i vägen och jag hade min jobb bil men jag gick av från bilen sen tar han pistol på sig och skjöt mig sen gick jag av och sen tog jag på mig pistol och han slog en sjukvårdare men innan han tog sin vapen sa jag till han slå inte en sjukvårdare sen tog han på sig sin vapen och skjöt mig och sen gick jag av från bilen och tog på min vapen sen tog han min jobb bil och sa hejdå sen skjöt jag men inget av mina skott pricka han. Sen kom en polis som stog han still jag fråga vad han gör sen blev jag bannad men dem banna inte han dem bannade bara mig han börja skjuta mig sen tog han min bil men polisen gjorde inget han bara stanna still och kolla på mig igentligen ska han också banna han men det gjorde dem inte jag tror att dem er vänner.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte säga något bara åka iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Vi har varit väldigt tydliga med att man inte får skjuta i stan + vi har gett dig flera chansar att förbättra dig,

Nekad!
Då du bröt mot den viktigaste reglern vi har!
Samt att som GHOST Sa att du har fått flertall chanser att förbättra dig och inte göra om!

Sedan har du fått en tidigare ban för RDM, Som är sammankopplad till denna reglen som att skjuta i staden!
Välkommen och överklaga din ban inom 2 veckor! Mvh Multistaden RP!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka