Nekad PEDRO | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: PEDRO

Länk till din steam profil: zantout.z04

Vad är din discord tagg? omarzantout

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? jobb

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag åkte bil sen var det 2 fake poliser som kidnappa mig och dem tog mig till skogen och sa upp med händerna sen tog jag upp händerna dem sa vrf har du kniv jag sa jag har ingen och jag hade ingen sen tog dem allt vad jag hade sen skrev jag report kom sen kom 2 st jag sa till dem allt sen lita dem inte på mig dem sa du kommer att bli av med din jobb läkare sen kicka dem mig och sen sa jag allt igen sen blev dem 2 bannad sen skrev jag report kan någon ge tillbaka mitt jobb sen banna dem mig och sa sluta ljug att du var sjukvårdare

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja vdm rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att istället snacka med chefen och säga och att inte skriva report kan någon ge mitt jobb

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Jag och andra staffs har bannat dig flertal gånger, och du har fått massvis med chanser osv. Så enligt mig så tycket jag inte att du förtjänar en till chans. Men du får se och vänta

MvH Dinkle

Som jag kan se så har du blivit bannad ett stort antal gånger och blivit nekad på rätt så många ban överklagningar och det som du har blivit bannad för är rätt så allvarliga grejer som RDM, VDM och combatlogging. Dessutom så har du blivit bannad ca tre gånger för rdm osv. Med det sagt så kommer jag Neka din överklagan.

Vill bara tilläga att du var korrupt Ambulans, du hade på dig mask och hade en kniv. Därför tog vi bort jobbet!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka