Nekad Peder | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peder

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886052040/

Ditt Hex-ID: steam:1100001372e60c8

Vad är din discord tagg? Stonks#7791

Vem var det som bannade dig? Skorpan

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte riktigt säker men jag tror det är kanske för att jag pratar för mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade träffat en snubbe, han var ny på servern så jag hjälpte han med att skaffa id kort och kreditkort. Efter vi hade gjort det så skulle vi dra till en butik för att han skulle köpa en telefon. När han hade köpt sin telefon så sa jag att han skulle köpa nya kläder. 10 Sekunder efter att jag sa det så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag ville bara hjälpa honom och jag följde roleplay.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla tre har varit missförstånd men jag har lärt mig att jag inte ska hoppa in i andras bilar som jag inte känner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att jag aldrig snackade med snubben för att hjälpa honom, jag skulle nog lämnat honom ifred.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte snacka så mycket med folk om vad dom ska göra i starten.

Har du läst våra regler? Ja

Läs gärna våra regler sen utveckla mer och skicka in en ny imorgon.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka