Nekad Peckab81 | Medlem ansökning [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peckab81

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Peckab#5212

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Han heter Mohammed Gaffa och är 25 år gammal. Han är född 1997. När han var yngre så bruka hans pappa jobba som polis. Så det är därför han alltid har drömt att jobba som polis. Han har bott i Unive i 2 månader ungefär. Han var mobbad när han var yngre för att han var small och liten men nu har han gymmat och blivit start och stor. Han hade en fru men hon blev sköten han har 2 barn som är tvillingar båda är 1 år gammal. Han har två bilar men båda bilar är sönder och han har inte råd att laga de. Han jobbar i Postnord. Hans bästa vänner heter Muhammad Hussein och Loke Svenson. Hans favorit mat kebabrulle. Mohammed tycker inte om när folk pratar skit om hans familj. Han älskar att spela basket. Mohammed har 2 syskon 1 kille och 1 tjej. Killen hetter Abdi och tjejen heter Lisa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka spela så bra rp som jag kan och inte ba lalla runt. Jag bruka spela GTA på min ps4 i riktigt länge så fivem favoritspel vilket gör att detta är ett klart intresse. Jag kommer spela mycket på Unive och jag kommer berätta om Unive till mina vänner så de kanske börjar spela det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda scenarion kan vinna, det gör så att det blir kul i scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis skulle spela så hade vi inget att spela sen så sa han till mig att ladda ner fivem och börja spela på unive för ungefär 2 månader sen.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka