Peanut
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198412208369/
Ditt Hex-ID: 11000011af018f1
Vad är din discord tagg? SKRR#8276
Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem det var.
Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från discorden men jag vet inte varför eller hur.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att det är första gången jag går in på servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte gå med i discord servern och sen var jag blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag sakt tidigare jag vet inte varför eller hur jag blev bannad jag vill bara spela på en bra server med bra rp.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte spelat på denna servern förut så jag vet inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte spelat här förut.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte spelat på servern innan
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011af018f1
Vad är din discord tagg? SKRR#8276
Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem det var.
Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag.
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad från discorden men jag vet inte varför eller hur.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att det är första gången jag går in på servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte gå med i discord servern och sen var jag blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag sakt tidigare jag vet inte varför eller hur jag blev bannad jag vill bara spela på en bra server med bra rp.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte spelat på denna servern förut så jag vet inte.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har inte spelat här förut.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte spelat på servern innan
Har du läst våra regler? Ja