Nekad Peakz | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peakz

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880137477/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Mark

Vad är ditt discord namn? Peakz#8877

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Mark han är 22 år gammal och han hade en ganska fattig uppväxt med bara en pappa som tidigare var en basket spelare men efter han blev sparkad från laget så blev han arbetslös och efter några månader fick han ett jobb som städare på en mack. Han sparade så mycket pengar han kunde så han kunde få sin son Theo att börja på basket. Theo hade även inte så många vänner så det var därför han ville börja på basket och efter som hans pappa var en basket spelare
förr så kunde han lära Theo basket tricks. Men efter några år gick hans pappa bort och Theo hade inte pengarna att bo kvar så han blev hemlös men sedan blev han inspirerad att kliva upp på bena och inte sitta kvar på gatorna och där med leta ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom unive är en stor rp server med minst 50 spelare online och jag kommer med värka med en stark rp för alla att ha kul på och spelar med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit erfaren av rp i flera månader och jag ska va så realistisk som möjligt så att alla får en bra upplevelse när dom spelar på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte alltid vinna för då blir det bara kul för mig och alla ska ju ha kul, så man ska inte tänka egoistiskt och bara prioritera sig och tänka att om den andra har rätt så ska man va på hens sida så att alla kan ha kul

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när jag såg en kille spela på youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka