Nekad Peak | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peak

Icke Medlem
Meddelanden
392
Reaction score
-18
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? peak.fx

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustaf Larsson, han är 21 och har precis flyttat in till staden, Gustaf är en person som är lite blyg men kan vara en helt annan människa med rätt människor. Gustaf har jobbat ett flertalet jobb och har besökt många städer för att beslutat sig att stanna här på unive. Gustaf föddes i ett område där ekonomin skildes lite åt, vissa var fattiga och andra lite rikare. Gustaf har redan sen barnsben velat nå ekonomisk framgång men har inte lyckas något vidare. Gustaf har ett stort intresse för kläder och att man ska se att han har stil, han är också intresserad av myndigheter så som polis. Gustaf har fått jobba med hans kompis på mekonomen tidigare och har därmed lite erfarenhet om bilmekanik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra som en seriös och aktiv spelare som vill förbättra serverns rp-nivåer. Jag kommer att se till så att jag följer reglerna samt bidra i olika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela på ett sätt som inte är egoistiskt, det betyder att man inte ska gå in för att vinna alla scenarion. Till exempel vid en skjutning så kan man tänka på att man inte ska skjuta alla bara för att vinna utan att göra det till ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel New life rule som betyder att man inte får komma ihåg saker innan man dog, Random death match som betyder att man dödar någon utan anledning. Sen finns ju också dom viktigaste vilket är ingen rasism och toxicitet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 280 timmar + på fivem sant ägt en server och varit staff på flertalet servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka