Antagen Peak | Chef-jobb ansökan [Räddningstjänsten] [T] [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peak

Icke Medlem
Meddelanden
392
Reaction score
-18
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Mio

Vad är ditt användarnamn på discord? peak.fx

Ange ditt födelsedatum: 23 Maj 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2024-04-04

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit q-park chef samt varit P/A på trygg hansa. Just nu är jag bitr räddningschef och därför tror jag att detta jobbet hade passat mig bra. Jag har varit anställd hos rtj en längre period och jag ser möjligheter att förbättra aktivteten samt rp:n men det krävs hjälp av staffs. Jag vet hur man leder ett team framåt och jag har inga problem att sätta ned foten om det behövs. Mina erfarenheter kommer kunna gynna räddningstjänsten på ett positivt sätt då jag brinner för att få igång aktiviteten igen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är att se till att aktivten blir bättre samt att få igång mer utbildningar. Utbildningar är jätteviktigt för att få en bra rp på rtj. Men vi har flertalet buggar på stationen just nu vilket gör att vårat jobb inte blir så attraktivt från utsidan. Mina planer är att rensa den nuvarande ledningen då den är extremt inaktiv samt förbättra upplägget om ranger. Jag kommer även se till så att rutiner från föregående chefer följs samt skapa nya riktlinjer för att se till att RTJ fungerar bättre. Det största problemet som finns just nu är att vi har väldigt dålig aktivitet och det är något som jag vill åtgärda. Jag kommer åtgärda det genom att göra det roligare att vara i tjänst genom att fixa AW's samt bättre och fler utbildningar så man kan utbilda sig vidare. Jag tycker det är extremt viktigt att se till så att alla tycker det är roligt att arbeta och kommer att börja med att be om förslag på förbättringar för att göra Räddningstjänsten till en bättre arbetsplats.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att vara så aktiv jag kan. Men jag går fortfarande i skolan samt jobbar så jag kan inte lägga varje ledig timma jag har på dygnet åt att rp:a. Men jag kommer se till att det alltid går att nå mig via discord bl.a

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka