Nekad Peace | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peace

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa Hasson

Vad är ditt discord namn? Peace

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Moe Andersson.

Moe Andersson är en 30-årig man med ett liv präglat av brott och motgångar. Uppvuxen i en tuff stadsdel, var Moe tvungen att kämpa för att överleva och föll snabbt in i ett liv som kriminell. Under många år var han inblandad i olika olagliga verksamheter, från småstölder till mer allvarliga brott. Men allt förändrades en ödesdiger natt när Moe blev skjuten i ansiktet under ett misslyckat rån. Den traumatiska händelsen lämnade honom med allvarliga fysiska och emotionella ärr och tvingade honom att omvärdera sitt liv. Efter att ha tillbringat månader på sjukhus och genomgått flera operationer, bestämde sig Moe för att lämna sitt kriminella förflutna bakom sig. Nu, flera år senare, försöker Moe leva ett ärligt och lagligt liv. Han arbetar hårt för att försöka återuppbygga sitt liv och göra upp för sina tidigare misstag. Trots de svårigheter han har mött och de demoner han kämpar mot varje dag, är Moe fast besluten att hålla sig på den raka och smala vägen. Med en stark vilja och ett brinnande önskan att göra rätt för sig själv och de han älskar, kämpar Moe för att hitta sin plats i världen och försöker lämna sitt kriminella förflutna bakom sig en gång för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Delta aktivt i rollspelssituationer med andra spelare. Skapa en intressant karaktär och utforska olika historier och konflikter inom serverns ramverk. Jag kommer också bidra med roligt rollspelande och försöka göra goda minnen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag förstår att jag inte bara ska spela för mig själv. Utan om jag får en pistol dragen mot mig till exempel så ska jag ta upp mina händer även fast jag inte tycker det är så roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, visa alltid respekt mot andra medlemmar, bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej förutom att jag har kollat på youtube och kollat på streamers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tycker jag har fått med det viktigaste.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Påminnelse!
Du bör ta din intervju innan 48h gått. Annars nekas du automatiskt!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka