Nekad Peace | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Peace

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa Hasson

Vad är ditt discord namn? Peace

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Han heter Moe Andersson men folk kallar honom Musse, han kommer från en bakgrund av småbrottslighet och har spenderat större delen av sitt liv på gatorna. Uppvuxen i en tuff stadsdel där han snabbt lärde sig att överleva genom att vara smart och anpassningsbar. Trots sina tidigare felsteg har Musse bestämt sig för att lämna sitt kriminella historia bakom sig och försöka leva ett ärligt liv. Musse är en man av få ord men hans handlingar talar högt. Han är självsäker och beslutsam, med en stark moralisk kompass som styr honom. Musse är lojal mot sina nära vänner och familj och skulle göra vad som helst för att skydda dem. Han är också en välplanerad tänkare och föredrar att planera noggrant innan han agerar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är skicklig på att köra både bilar och motorcyklar som gör mig till en utmärkt flyktingförare eller taxichaufför.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex ta upp händerna om man är i pistolhot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, visa alltid respekt mot andra medlemmar,Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej förutom att jag har kollat på youtube och kollat på streamers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag och Hit på discord är vänner och vill gärna spela med varandra om det går bra!

Nekad. Utveckla alla dina svar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka