Nekad pban och indragna roller [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Kolla Ludde, jag ber om ursäkt för jag använde trazer Sist jag spelade på unive hade alla trazer men som sagt är de frf mitt fel att ha de som en ren idot och då visste jag ej att man fortfarande inte fick spela med det då när jag blev unbannad. de är ingen ursäkt de mitt fel att ja inte kolla in på det inan jag gick in på servern. när jag var unbannad hade jag riktigt roligt på unive och lovar dig jag tar bort dessa skit trazers som ger mig en fördelar som är oretvis mot andra spelare. Jag spenderade min sista pengar jag hade på kontot på krim och liksom förlora dem på 4 dagar typ. ångrar det jag gjorde och jag har haft väldigt kul och visste inte att man inte fick ha trazers som en ren idot och jag förstår att jag gjorde fel och att jag ej kommer göra om detta och ta bort allt trazers jag hade uppskattar verkligen om du skulle ta tid och lästa detta och om du gav mig en andra chance för mitt mistag. Jag vill endast kunna spela med mina vänner och kunna ha kul under kvällarna. om de skulle va så du unbannar mig och ger mina roller tillbacka skulle ja göra min rp 100 gånger bättre och inte rp som en renidot och om du ser mig göra något minsta fel kan du banna mig elle någon annan staff men de kommer inte hända för kmr rp skit bra .Tack så mycket för ni läste min ansökan puss och kram

Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka