Nekad Pazy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198978570112/

Ditt Hex-ID: 11000013cb21780

Vad är din discord tagg? dalle_4

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-23 151044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom jag betedde mig som en problemspelare. Jag kan till 100% förstå varför det beslutet togs, och jag vill inte på något sätt ifrågasätta det. Jag inser att mitt beteende inte var okej och att det påverkade både spelupplevelsen för andra och ert arbete som staff. Jag vill vara tydlig med att jag har lärt mig av det här och att jag tar ansvar för det som hände. Jag kan lova att samma misstag inte kommer att upprepas igen, eftersom jag verkligen uppskattar möjligheten att få vara en del av servern och vill visa att jag kan följa reglerna framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inkallad till support precis efter att jag hade ätit, och där fick jag höra att jag hade skött mig på ett sätt som inte passade in med hur man förväntas bete sig, speciellt eftersom jag inte var med i något gäng. Staffen förklarade att jag hade agerat för mycket som om jag vore en del av ett gäng, vilket enligt dem var ett problem. Som bevis visade de ett klipp där jag först dödade en person och sedan åkte förbi ett gänghus, och det användes som grund för att banna mig. Jag vill säga att jag förstår varför de gjorde den bedömningen, även om det kanske inte var min avsikt att bryta mot reglerna eller framstå som en problemspelare. Jag kan hålla med om att det såg dåligt ut, och jag inser nu hur det kan ha uppfattats från deras perspektiv. Jag accepterar att jag gjorde fel, och jag vill vara tydlig med att det inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna bannen är 100% korrekt, och jag har full förståelse för att jag fick den. Jag förtjänade den eftersom jag inte skötte mig som en spelare ska göra på Unive. Jag bröt mot reglerna och agerade på ett sätt som inte var acceptabelt, och därför har jag ingen ursäkt för det som hände.
Nu har det däremot gått ett par månader sedan bannen, och under den tiden har jag verkligen hunnit tänka igenom mitt beteende och förstått mitt misstag på ett djupare plan. Jag ser tydligt att jag inte bara förstörde för mig själv, utan även påverkade spelupplevelsen för andra och gjorde staffens arbete svårare.
Jag inser idag hur viktigt det är att följa reglerna och respektera gemenskapen, och jag ångrar verkligen hur jag agerade tidigare. Jag kan lova att om jag får en chans till så kommer jag göra allt för att visa att jag kan sköta mig, respektera reglerna och bidra till en bra spelmiljö. Denna bannen har lärt mig mycket, och jag vill verkligen visa att jag har tagit till mig den lärdomen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för olika saker så som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men på senaste blev jag bannad för trazers olika grejer men dessa bannsen är obeskrivlig hur mkt jag tagit lärdom av det har egentligen strålande koll på allt men det som hände var ett stort misstag av mig att göra så. jag har nu lärt mig en ny sak tar handlingar försiktigt eller vad som än uppstår för egentligen är det bara sig själv som drabbas i slutändan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden så kunde jag haft högre rp nivå inte brytit mot regler allmänt bara suntförnuft som är huvud regeln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag är som sagt mycket mer mogen i nu läget varit bannad länge så ja har tagit mycket lärdom denna gången kan ja lova, kommer vara bra rp från min sida om jag kan få en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Snälla Philip, ber dig. Vill så gärna komma tillbaka och spela, kommer aldrig att göra om det. Snälla, snälla. har verkligen lärt mig det har gått typ 5 månader

Senast ändrad:
Vad är det som förändrats?
jo det som har förändrats är att jag verkligen förstår nu mina misstag och att det bara försör för mig och servern som jag spelar på.
har blivit lite äldre nu och vill faktisk rp på servern som en normal person och verkligen rp så folk ser unive som en bra server.
vill inte sitta här och säga som alla andra men jag har faktisk verkligen förstått mitt mistag och kommer aldrig hända igen.
vill inte heller ljuga för att jag har gjort ett stort misstag och nu vill jag verkligen komma tbx efter det och vissa er att jag verkligen kan visa att jag är ingen problem server. jo som sagt så har det oxå gått 5 månader typ och jag känner att jag har blivit mognare och jag lärt mig att man ska inte bara gå ut och skjuta hela tiden som en idiot för de bara förstör rp på servern när man ska visa nya personer rp på servern att unive är en bra server.vill bara ha en sista chans för att bevisa till er att jag kan rp snälla ta in detta

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka